2011. augusztus 1., hétfő

Wayland Games... Köszi, még egyszer nem

Hát, most mégis van miről írnom... És baromira zabos is vagyok.

Szóval, Wayland Games. Mivel sokszor szívtam már a seregszállítással (tömeg közlekedek, ezért fontos), és legutolsó táskám sem véd igazából (bizonyos kényszertesztek ezt mutatták :( ), ezért rendes táska után néztem. Első nekifutásra a tervezett sabol army transportot nem sikerült vennem, USA-ból pedig a szállítás több lett volna, mint a táska maga. Így másik után néztem, ami időben meg is lesz (mert szeptemberben jön a Budapest GT, addigra pedig indulóképesre akarom küzdeni magam 2 casterből full festett sereggel persze, még ha csak TTQ, akkor is), ugyanis 35 pontokból kezdenék edzeni/rendesen tanulni, ami sok modell Cryxnél. A táska végül is a Wayland Gamestől jön. Mivel 50 font fölött van, ezért biza csak futár hozhatja ki. Nem baj, gondoltam. Címnek szokás szerint páromét adtam meg, ennek külön okai vannak (minden csomagom és levelem oda megy, amióta pár hivatalos levél és egy maelstrom csomag a saját címemnél a postán érdekes körutat járt be...).
Nos, az ő címében van emelet és ajtószám is.









Nos, ez a képen is jól láthatóan meg van adva.

Egyszer már rendeltem tőlük, akkor 2 hétbe került, hogy kiderüljön, ami szerintük rendelhető, az még raktáron sincs, és plusz egy hét volt, hogy ezt be is vallják hősiesen. Majd pénz vissza, amit nem lehet rendelni, és indul a futár (jelzem, ekkor már 50 font alatt voltam, ergo az olcsóbb posta is jó lett volna, de ezt megváltoztatni már nem lehetett). A feladás is a valóságban egy napot csúszott, de kibírtam, a DPD gyors volt, három nap múlva csomag a kezemben volt.

A mostani rendelésre 1 hete várok... A pénzt elfogadták, majd már másnap jött a levél: részükről minden elintézve, lessem majd az order trackinget. Néztem is. Potom 2 nap múlva meg is jelent, hogy tényleg feladták... Ez már egy picit érdekes volt, mivel éreztem, hogy
a: nem kérték a szombatra is kiszállítást
b: nem fog péntekig ideérni.

Így is lett, szombaton ért kicsiny országunkba. Addigra már kiderítettem, hogy a DPD-nek van magyar része is, és ott tudok gyorsabb és pontosabb adatokat beszerezni.

Mai nap. Lestem a DPD oldalát. Majd hamarabb leléptem a munkahelyről, mivel 16-kor még nem próbálták meg kézbesíteni a csomagot.

Sajna, csak 17:15-re értem páromhoz. Ellenőrzés, postaláda üres. Akkor fel, jipí, még elértem, királyság. Gép bekapcsol, belép a Wayland oldalára (mert a link, amit küldenek, hogy itt az ordered, figyeld, nem fogja fel, hogy te nyitod meg, ergo, be kell lépned, és utána van meg a trackingID...), majd onnan track id, angol DPD szerint még úton van, magyar szerint... Hm... Érvénytelen a cím. Fél órája itt jártak, de a megadott cím nem érvényes. Mi van???

Telefon, ügyfélszolgálat (este 20-ig van). Gyorsan jelentkeznek, név, mit akarok, csomagszám. Hát, a címen nem lelt. Oké, de ott az emelet és a házszám. Izé... Nincs a csomagon. És telefonszám (regisztrációkor kötelező volt megadni, accountban is benne van). Hát, a küldő nem adta meg...











Holnap újra jönnek, én korábban lelépek megint, és végre meg lesz a táskám.

Waylandtől viszont újra rendelni... Hát, nem hiszem, hogy fogok. Két rendelésből kettőnél voltak gondok.

És miért nem a Maelstromtól rendeltem? Mert náluk meg csak GW-s táska van...

4 megjegyzés:

  1. Lassan panaszkodós blog lesz a Gétofhell :-)

    VálaszTörlés
  2. Te, olyan jó kis animét találtam... :P
    Viszont a Főnixcsarnokkal elégedett vagyok. Még ők kérnek folyton elnézést, amiért nem tudnak mindent beszerezni (olyan dolgokat, amik Európában hiánycikkek...). Lassan tényleg kell írnunk valami jót is, remélem, a táska már pozitívabb lesz (ha sérültet kapok, akkor tényleg üvöltözni fogok; bővült legutóbb a szókincsem Németországban, mire is nem jók az autópálya menti pihenők + angol kamionsofőrök páros...).

    VálaszTörlés
  3. milyen anime-t?

    es meselj a bovulo szokincsrol is kicsit :)

    M.

    VálaszTörlés
  4. Régi eléggé. Divergence Eve. Bár a folytatás... De akkor is jobb, mint sok mostani nyári felhozatal.

    Bővülő szókincs... Izé, ők is fejlődőképesek, maradjunk ennyiben. Kiskorúak is olvashatják ezt. :P

    VálaszTörlés