2015. április 29., szerda

Vissza a terepasztalra!

Üdv Kitartó Olvasók!

Ma ránéztem a blogomra, és azt láttam, hogy egy fanatikus 40 fős Gate of Hell rajongói klub töretlenül töltögeti a blogbejegyzéseimet a böngészőiben. Számukra nagyon jó hírem van, Kaba kolléga egy év tétlenség után nem bírta tovább, és úgy döntött, visszatér a sötét oldalra. Engedtem a több oldalról érkezett nyomásnak, és Jinx után spontán én is újra posztolgatni fogok.

És bár nagyon nagy fürdősribanc módjára többször is megrendeztem a nagy kilépős drámát, rájöttem, hogy a figurák nélküli élet elég unalmas élet :-)

Hamarosan jelentkezem!


Üdv: Kaba

3 megjegyzés:

  1. Na végre! Nagyon örülök ennek a bejegyzésnek és kíváncsian várom vajon miben/mikben térsz vissza a terepasztalra?! Legyen valami történelmi (ujjak összekulcsolva) :-).

    VálaszTörlés
  2. Köszi Pogi!
    Május elsején lesz egy hosszabb bejegyzésnek az első része, ahol próbálom összefoglalni, mi történt az elmúlt egy évben velem.

    VálaszTörlés