2015. július 20., hétfő

Július végi státuszjelentés képekkel

Üdv Kedves Olvasók!

Jöjjön egy nagyobb státuszjelentés.
Ma visszanéztem a több,mint két hónapja írt bejegyzésemet , hogy lecsekkoljam, hogy haladok az előre felvázolt tervvel. Vicces volt.
Aki lemaradt volna róla, kérem fáradjanak erre:
 http://daxikaba.blogspot.hu/2015/05/level-nekem-masodik-resz.html


0) Júniusig terepasztalos alapcsomagot beszerezni: colos mérőszalag, kockák, festékek, stirlapok, ragasztók stb.
Örömmel jelentem, hogy kockák, festékek, ragasztól, műhomok, műfű be lett szerezve. Hiányzik még a colos mérőszalag és a stirollapok.



1) Továbbra se adj el egyetlen figurát sem,
Ez rendben is volna :)



2) GW figurát többet ne vegyél, a jelenlegi Ogre és Dark Elda sereg teljesen játszható. Egyik sem versenysereg, de mint tudjuk, fulltápos sereggel is ki lehet kapni csúnyán :)
Egyelőre nem vettem GW-s figurát, de elég erős a kísértés...



3) Történelmi játékokat illetően keresd Zirrian kollégát, ő fog Neked sok-sok tanácsot, infót adni.
Megtörtént, panasz nem érheti Zirrian háza táját.



4) SAGA: ebből ki szeretnék gyűjteni egy Teuton lovagcsapatot, és ha ez megvan, akkor arabokat is. Ebből a játékból nagyon szeretnék majd később történelmi rendhagyó órákat, bemutatókat csinálni.
Teutonok összeragasztva, lealapozva, jelenleg a fehér köntösöket festegetem. Erről képeket is hamarosan teszek fel.








5) Bolt action: A népszerű keleti frontról akár több sereg.
A kemény műanyag Plastic Soldieres németek lealapozva feketével és barnával, festésre és további szeretetre várnak a puha műanyagos bakák.





6) WAB: Szegény karthágói seregem rászolgált egy kis törődésre. Őket is össze kellene pattintani és kifesteni, hozzájuk ellenfélként pedig rómaiakat.
Érc nagyon jól halad velük, de sokkal több munka van velük, mint gondolta. Idézem Érc kollégát:
"Most van kesz a bemosas, a pajzsok alapszine is felkerult ma.
Meg a lovak hatravannak, pajzsok bemosasa, talpak festese, fu, pajzsok felrakasa, lovasok osszerakasa, meg elokerult meg 6 db neger is. 
Ma ugy szamoltam, hogy meg 3 ora es kesz van, ehelyett 3 ora alatt csak egy fazist tudtam megcsinalni. Sokkal tobb ez mint amire gondoltunk."







7) Weird World War 2 -->; Régebben eltemetett Secrets of the Third Reich projekt felélesztése, igazából Bolt Action-ös figurák + egy-két fantazi konverzió. Nem bemutatóra való, de Zirrian felpiszkálta ismét az érdeklődésemet.
Elfelejtve, egyáltalán nem volt semmi időm rá.



8) Warhammer Fantasy --> Ezeket otthon unalmamban tudom festegetni, nagyon ráérős projekt, új figurát úgysem fogok vásárolni.
Ogre Irongutokat kezdtem el festegetni, hogy néha kikapcsolódhassak az unalmas fehér köpönyeges Teuton lovagok festése mellett. Képek ezekről is hamarosan. Egyelőre csak alapszínekkel festek, kísérletezgettem a bőrszínnel kapcsolatban. Július 30-ra egy bemutatóféléhez azért nézzenek ki valahogy.





Üdv:
Kaba

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy haladsz.

    Bezzeg én... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No para, ez nem verseny! (Csak ha én végzek hamarabb... :-))

      Törlés
  2. "0) Júniusig terepasztalos alapcsomagot beszerezni: colos mérőszalag, kockák, festékek, stirlapok, ragasztók stb.
    Örömmel jelentem, hogy kockák, festékek, ragasztól, műhomok, műfű be lett szerezve. Hiányzik még a colos mérőszalag és a stirollapok."

    tecsóba, kapsz ócón

    4) SAGA: ebből ki szeretnék gyűjteni egy Teuton lovagcsapatot, és ha ez megvan, akkor arabokat is. Ebből a játékból nagyon szeretnék majd később történelmi rendhagyó órákat, bemutatókat csinálni.

    A júniusi Wargame Illustrated hirdeti, hogy a Gripping Beast a a gyalogos szaracénok mellett, megjelentette a könnyű- és a nehézlovas arabokat is

    TG

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, utánajárok! Bár most egy nagy adag festéket rendeltem be, mert már utálom kevergetni a színeket...

    VálaszTörlés