2015. december 5., szombat

GamesDay 2015 - Ahogy Kaba látta

Üdvözlet minden Kedves Olvasónak és hobbitársnak!

Örömmel jelentem, hogy a nyíregyházi és debreceni képviselet (Rozsi kolléga és én) biztonságban hazaértünk a hosszú vonatút után. Legalábbis remélem, Rozsit nem rabolták el az éjgoblinok a Nyírségben... Az ezévi GamesDay nagyon jól sikerült, meg kell hogy valljam, nem hittem volna, hogy az előbbinél is többen lesznek ma odafent Pesten a Gyöngyösi úton, és az új szervezőség is megpróbálta tőle telhetően a terepasztalos stratégiai játékok szerelmeseit minden legális módon kielégíteni. :-)

A dicsőséges tornaterembe lépve hatalmas tömeg látványa fogadott már fél 11-kor délelőtt



Nagyon jól sikerült a rendezvény, és nagyon boldog voltam, hogy mindent elintéztem, amit aznapra terveztem. Először a HTC klub standjához mentem, beköszöntem Farkasnak és Gerinek, akik ismét a tömeg akaratával és a vásárlók kielégíthetetlen éhségével voltak kénytelenek harcolni. Ami nem is baj, mert azt jelenti, hogy LiszkaG szaporán megjelenő ősz hajszálaival elburjánzásával párhuzamosan a bolt is futott rendesen :) Átvettem az előre megrendelt Warzone Damocles - Mont'ka kampánycsomagomat, ami két gyönyörűen illusztrált könyvet tartalmazott.

Egy Ultramarine űrgárdista nézett morcosan a tömegbe, és figyelt a biztonságunkra :)


Ezután MAXXxxx mester felé vettem az irányt, és elboltoltam vele a Space Wolf Guard Terminátorokat. Kerestem Tippit, de MAXXxxx mosolyogva csak annyit mondott, hogy valószínűleg késni fog, mert határidős festéseken dolgozott még a hajnali órákban. Úgyhogy tovább indultam, és találkoztam a miskolci társasággal, a Forge klubbal.

A dicsőséges FORGE klubosok élőben, teljes életnagyságban!
Balról jobbra: Zirrian, Meyil'Kree, Chava Tomas, Grosh és Karesz
A miskolciakkal már régóta dolgozunk egy olyan projekten, ami a Tiszántúli Greater Good javát szolgálja, mégpedig egy képzeletbeli híd építése a Forge klub és a debreceni HTBK klub között. Már sok alkalommal próbáltunk összehozni egy közös klubnapot, de a Káosz istenei és a Bürokrácia Démonlordjai mindig beleköptek a levesünkbe. Grosht már ismertem személyesen, még a debreceni Cosplay-napról, de a többiekkel eddig csak interneten volt esélyem beszélgetni. Nagyon jó fejek mindannyian, szorgalmasak, leleményesek, és a képen látható két terepasztalt és a rajte felvonuló seregeket is ők készítették (nagy részét Chava, azaz Csaba és kedvese). A két asztal még aznap új gazdára talált, még egyszer gratulálok Nekik a teljesítményükért, szép munka!

Vonatot néztem Elvirán,
Itt terpeszt a Tervigán! :)
Ezután levadásztam még pár ismerőst, kik a teljesség igénye nélkül: Faerie, Clawz, Rozsi, a teljes TMT Manufaktúra (MAC, Transferatu és Tippi-bá), Balage, Emi és az Old boyz :) Mindenki nagyon örült nekem, én is nekik, jót beszélgettünk, még ha csak pár mondatot is. Örömmel láttam, hogy sokan érdeklődtek az utazgatós munkám iránt, és sokan gratuláltak is az új pozíciómmal kapcsolatban. Bevallom, ez nekem hihetetlenül jól esett, nem gondoltam volna, hogy ennyien követnek a közösségi oldalon... Legszívesebben mindenkinek adtam volna hálából egy szuvenírt!

Legjobb a partytime,
Ha van itt pár titán :)
(Farkas szóvicce alapján)
Végül megtaláltam a FrostGrave asztal mellett Aedalas kollégát is, akitől elboltoltam az 5 DKoK katonát is, és kaptam tőle egy marék bitzet is, utólag is köszönöm Neki. Aki nem tudja, mi az a Frostgrave, annak annyit mondok, hogy ez a Malifaux KoW-ja :) A bitzeket azonnal le is adtam a miskolciaknak baráti gesztus gyanánt, illetve beteges fantáziámnak sem tudtam ellenállni, Gaál Gabi milyen szörnyűséges kultistákat épít belőlük! Aedalas (kinek avatárja Sir Stannis Baratheon az Inkvin) keresztül üdvözöltem a hévízi/keszthelyi/veszprémi kollégákat is, főleg Rudit és Petrowot! Remélem legközelebb Velük is találkozok.

Egy díjnyertes Iron Hands sereg, nekem nagyon bejött!
Ha nem gyűlölnék feketét festeni, tuti belevágnék egybe a fluff miatt.
Amiért kicsit nehezteltem a fiúkra, és hangot is adtam nekik erről, hogy a biztonsági sávot jelölő vörös szalag ezévben még a szokottnál is távolabb volt a Golden Gobbó festőverseny asztal szélétől. Ez számomra lehetetlenné tette éles és pontos képek készítését a kis gagyi gépemmel, és a magasra ment vérnyomásom miatti kézremegésemmel. Sajnos ez a probléma elég kemény dió, még én sem tudom, hogy lehetne logisztikailag és pénzügyileg orvosolni ezt a problémát. Hiszen senki sem szereti, ha szétbarmolják a gondosan festett figuráit, de a fényképészek is szeretnének szép snittekkel hazatérni, hogy otthon berakhassák őket háttérképi diavetítésbe :) Remélem ez valahogy megoldódik, más negatívum nem volt az én részemről.

Gyönyörűen konvertált Groteszkek, valaki meg tudja mondani, ki készítette őket?
A BitzBörzén megint nagy volt a tömeg, de pár kedves kérésre és minimális fizikai kontaktus után nem volt gond az odaférés. Volt itt minden, mi egy hobbista szemének-szájának ingere: fantasy könyvek, bitzek tengere, occsó figurák, régi WD-k, és műanyag figurákból kirakott szerv- és testrész kereskedelmi piac :) Nem lehetett panasza sem az eladóknak, sem a vevőknek, szerintem mindenki kimaxolta a pénztárcáját karácsonyra.

Én nagyon jól éreztem magam, remélem jövőre is meg lesz rendezve! A tombolán kétszer is nyertem, így jó szájízzel és 5 kilóval nehezebb táskával indulhattunk haza Rozsival a vonaton. MAXXxxx kollégának pedig gumikesztyűtől mentes hazarepülést kívánok az aranyfokossal :)

További képek ITT

Üdv:
Kaba

3 megjegyzés:

  1. A Grotesque-eket én követtem el! :) Sajnos a zsűri nem értékelte őket, hiába a szép konverzió, a vér, meg minden. :(
    (Egyszer amúgy össze is futottunk még Legendáson (őőő vagy Brave Souls?), de már tuti nem emlékszel rám :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami rémlik... Te voltál akkor a sok kimérás beastmasteres DE játékos? Amúgy a testük miből van a Groteszkeknek? A fejek és végtagok gondolom a Talos/Cronos dobozból.

      Törlés
    2. Bezony, raklap konvertált Khymera + Beast master. Sajnos ezt is kinerfelték az új codex-ből :(
      A testük Hordes-féle Blighted Ogrun Warspears: http://privateerpress.com/hordes/gallery/legion-of-everblight/units/blighted-ogrun-warspears
      A fejek és karok pedig Talos/Cronos maradványokból, a többi meg green stuff. :)

      Törlés