2018. szeptember 17., hétfő

Kaba visszatérés - Age of Sigmar 2 kampány

Üdv Hűséges Olvasók!

Egy jó nagy kihagyás és feltöltődés után újra belevetettem magam T. Geri kolléga és a Miskolci Forge csapatos komáimnak az unszolására a terepasztalos hobbiba. Páran tudjátok, szeretek néha nagyobb időközökre eltűnni, amikor túl sok a tápság meg a kiégés, nem árt egy ilyen rekreációs. A cikk további részében egy rövid összefoglalót kaphattok, mi történt az elmúlt időben.







Viszlát, történelmi cuccok


Mindenek előtt, helyhiány és polcsöprés néven kitakarítottam a raktáramból az 1:72-es és az 1:100-as történelmi cuccokat, a második világháborús német sereget és az ókori Karthágó seregeket. Az elmúlt 2 év alatt egyszer sem kerültek asztalra, kedvem se volt hozzájuk, így gyorsan megváltam tőlük. A teuton lovagokat egyelőre meghagytam, mert azokat lehet hozni Kings of War rendszerbe és Age of Sigmar 2-be is.

W40K

A Death Korps of Krieg sereg, melyet T.Geritől vettem, szépen és lassan bővülget. Kicsit besötétítettem Geri ex-seregét, feltalpaltam háborús sárban fetrengősre, a Sebitar gyárvilágra elküldtem két Heavy Siege Colossus építéséhez a matériát Csontgrádra, illetve Csempa mellé beszálltam a FW-ös rendelésbe két osztag gun crew-ra (egy thudd gunos és egy ostromgépesre), plusz egy Thudd gun-ra. Ezek még összerakásra és festésre várnak.





AoS2

Beindult az Age of Sigmar 2 őrület, a GW új fantasy játéka új verziót kapott, beleszerettem a Black Coach figurába, így megvettünk Gerivel egy kezdődobozt. Én összeraktam a szellemkéket, festésük is jól halad, és a hétvégén a klubba való visszatérésnél csatlakoztam a klubos AoS2 Firestorm kampányhoz.








Amit a kampányról tudni kell:

4 frakcióban játszunk, egymás ellen. 4 frakció van, eredetileg 4+ akármennyi ember, de igazából 2-4-re van tervezve...
- CHaos: Exi (Khorne) + Keli??? (TZaangor)
- Destruction: Feri (Geri testvére, beastclaw riders)
- Death: Levi + Kaba (Nighthaunts)
- Order: Konrád (seraphon) + Geri (stormcasts)

Szerencse bárkit támadhatsz bárhol, nem kell várni a másikra, ha mást nem tudsz éppen támadni.
Geri ellen játszottam egyet, 3. körig én hoztam az objektívát... tudjátok, ez a 4-2-2-1 objektívás foglalás volt, amit Szegeden a második körben játszottunk. De a végén jött a Stormcastos cicákkal és bedarált mindent, amit eléraktam.


Hidegzuhany


Ami nem tetszik, az 2 dolog:

1) Eleve volt egy kis issue a Warscroll builderrel. Ha kijelölöd, hogy 2000 pontból akarsz játszani, 3 battleline-t kell kijelölnöd kötelezőnek. Nekem nem volt annyi, így szétbontottam a 20 raspot 10-10 csopiba, ami megölte a bulit. 2 Battleline kell 1000 pontból, 3 Battleline 2000 pontból. Szóval ez nem olyan, mint a Battlescribe, hogy na legyen mittomén 2000 pont és dobálom befelé ami van, és a végén levalidálom és ok, hanem előre tudd, mennyit akarsz összeírni, és ahhoz igazítja. Ráadásul észrevettük, hogy a hivatalos fizetős alkalmazásban nem fogad el pár egységet. Szóval a warcroll builder jelenleg az egyetlen megbízható forrás, de mivel statok nincsenek, ezért kártyákkal only, és mivel nincs a kártyákon minden, ezért kell a BAttletome... Köszi GW.

2) A kezdődobozban gyakori hiba, hogy bizonyos figurákból (pl. Grimghast reaper, vagy ahogy Levi hívja, a "ferde kaszások") nincs meg a legális, valid mennyiség. Egy osztag 10 fős, nyilván hozhatsz 4-et is, de az árukat akkor is ki kell fizetni. Ha veszel egy másik kezdődobozt, akkor is csak 8 Grimghastod lesz. Vehetsz nyilván egy hivatalos külön dobozt, amiben viszont nem 6, hanem 10 van, így mindig leszne fölösleges kaszásaid. :) Értem én, hogy nem fért rá a keretre, de... Köszi GW.


Ennyi fért mára, hamarosan jelentkezek. Két hét múlva lesz a következő fordulóm a kampányban, és októberben készülnek el Csongrádon a Colossusok, a Kolosszusgyárban :)

Üdv:
Kaba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése