2011. szeptember 14., szerda

Bye bye blog

Üdv Mindenkinek!

Egy jó és egy rossz hírről értesítek mindenkit ebben a rövid, de FONTOS bejegyzésben.

A rossz hír, hogy a Gate of Hell - A tápos és a fluffos blog megszűnik. Wolflorddal már beszéltem erről, remélem nem félreérthetően. Bár átmigrálta a cuccaimat Wordpressbe, ennek ellenére úgy döntöttem, nem vezetem tovább a GoH blogot. Daxora pedig már régóta nem blogol ide, mivel nincs miről. És igazat adok neki abba

n, ha valaki nem tud miről értelmes cikket írni, akkor nem érdemes hülyeségeket blogolni.

A jó hír, hogy cikkíróként betársultam a Hadak Útjához, így akik szerették olvasni a bejegyzéseimet, vagy kíváncsiak a Japán hónap
ban megkezdett rovatok folytatására, az itt követheti nyomon majd az irományaimat.

Hogy miért?
Mert ezzel is szeretném, ha a terepasztalos blogírók társasága ne legyen annyira széttagolt, legyen minden egy helyen, és mert ezzel is támogatom a Hadak Újtát. Másrészről a google blogmotorja kVrvaszar.

Minden információt a Hadak Útjáról megtalálhattok itt:

A viszontlátásra:
Kaba

3 megjegyzés:

  1. Nem volt félreérthető. :) A migrálás teljesen technikai hátterű lett volna, a blogger folyamatos hibái miatt, és egy első változat nem láthatóan a mostani kinézet kialakítása óta fent van úgyis, csak most lett volna az élesre állítása. ;)

    VálaszTörlés
  2. Legalább még egy terhet levettem a vállaidról, Wolflord koma ;-)

    VálaszTörlés
  3. Több, mint egyet, ahogy az utólag kiderült... Lökött konverter pluginok...

    VálaszTörlés