2012. november 19., hétfő

Pesti kiruccanás 2. rész - Jön a gólem!


Üdv ismét, Olvasók!

Ma elregélem Nektek a Pesti kiruccanás második epizódját, mely szól a kalandról, a gólemről, és a seggel tolató Geep-ekről. A blogbejegyzés szigorúan megtörtént események kiszínezett verziója alapján készült, és nyomokban az igazságot is tartalmazza.

A Cantinás okítás után oly bátornak éreztem magam, hogy egyik legrégebbi (akkoriban) egri ismerősöm ellen is felvettem a kesztyűt, nevezetesen Lord Sötétnagyúr Macskabarát Kozy és Cryx serege ellen. Előtte azonban meglátogattam a D21 klubot.



A D21 klub nem messze található a Gólemtől, így nem kellett megkísérelnem az eltévedést Pest vadregényes utcáin egy jó játék reményében. Faerie-vel megbeszéltem, hogy szívesen kipróbálnám most már élőben is a Secrets of the Third Reich-ot. Nem csak azért, mert az alternatív, okkultista világháborús nézetűre faragott blogom egyik fő témája lesz, hanem azért is, mert jó a hangulata. Akit jobban érdekel a játék háttérvilága, olvassa el az Incursion-ös beszámolómat egy korábbi bejegyzésből, hiszen a két játék ugyanabban a világban játszódik.

Miután megérkezett Faerie (kinek ötletes módon igazi neve Feri :-)) és Emerald mester, bementünk az ABC-nek álcázott klubhelyiségbe. Az épület előtt ékeskedő piros-fehér feliraton kétkedve megerősített Faerie koma, hogy valójában ez "A Battle Center", mely intézményben játékok egész sora kipróbálható, A-tól Z-ig. A bemutatójáték során a brit ejtőernyősök csaptak össze a brit templomosokkal, akik magukkal ráncigáltak egy igazi élő Mordor troll héber Húsgólemet.



A csatát nem részletezem, fényképek nem készültek, íme a játék előnyei és hátrányai első pillantásra.

Előnyök:


  1. A játék nagyon-nagyon hangulatos, főleg az okkult elemeknek köszönhetően (zombik, vérfarkasok, húsgólem, mech-ek)
  2. A mechek nagyon erősek, nagyon nehezen lehet őket kiiktatni, és a sérüléstáblázat nem túl bonyolult, de részletes
  3. Az eredeti figurák szépek, de bármilyen Warlords-os 28 mm-es WW2-es figura játszik
  4. Tetszőleges WW2-es járművet hozhatsz, a data sheet-ek rengeteg lehetőséget adnak
  5. Az aktivációs sorrendet minden körben el kell dönteni, így sokkal pörgősebb a játék
  6. Warhammer 40k 2. kiadásra nagyon-nagyon hasonlít (az meg önmagában überkúl)
  7. Gyors játékmenet, a gyalogosok találati táblázata pofonegyszerű (nem kell sebzésre és páncél
  8. Változatos küldetések


Hátrányok:


  1. A közelharci egységek elég gyengék, a játékban nincs sokszor lőtáv, így a lövősek mindent visznek
  2. Az okkult egységek nem mindig nyerik meg magukban a csatát, nagyon óvatosan kell velük játszani
  3. A szabálykönyv grafikája elég béndzsa
  4. Baromi nagy hülyeség, hogy egy jármű legénységét könnyebb megölni, ha előlről lövöd, mint hátulról
  5. Az eredeti figurákat közvetlenül a WestWindtől kell rendelni, külhonból


Összességében: 8/10


Következő bejegyzésben pedig jönJönJÖN Dark Kozy és a félelmetes gépkukacok!
Addig is minden jót, ne tolakodjatok a buszon, és a nyugdíjasokat is csak illedelmesen gáncsoljátok el!

Tisztelettel:
Kaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése