2013. január 3., csütörtök

Önkénteseket keresek Oszakére


Sziasztok Türelmes Olvasóim!

Nagyon nagy elmaradásban vagyok a blogolással, így nem is húzom az időt, csapjunk a közepébe!

Sokan azt mondják rám, hogy Tabletop Game Hoarder vagyok, azaz olyan személy, aki folyton csak gyűjti és gyűjti a kacatnak való modelleket, de sohasem játszik vele. Kikérem magamnak, a 17. seregem után esküszöm, leállok :-)
Úgy döntöttem hát, számbaveszem az eddigi seregeket és azok pontértékeit, melyet az Inkvizítoros profilomba teszek ki büszkén. Újévi fogadalomként majdnem megfogadtam, hogy eladok párat, de úgy vagyok vele, ahogy annó Érc pajtás mondta:
"De a polcon nem kér enni".
És ha korábbi tapasztalataimra támaszkodok, miszerint minél több sereget adsz el, annál jobban ráfizetsz, úgy döntöttem, ZIP fájlba tömörítem inkább csapataimat.



Pogitól megvettem a hajdan hős hajdú Birodalmi seregét. A 40k démonjaim még lassan-lassan készülnek, én meg ezévben indulni szeretnék Fluffisztánon a 40k kampányon (és ha nagyon tápos flufftalan berbécs akarnék lenni, az IG mellé így is hozhatnám a démonokat Szentségtelen Szövetségesként). Jó volt a Fluffisztánon persze a Warmachine is, de az egykori egrieken kívül más nem nagyon hozott ilyen seregeket, szeretnék most több embertől többször kikapni. :-)

Az árat nem fogom elárulni senkinek, mennyiért kaptam meg Pogi komától a sereget, mivel esedékes, hogy a család vagy a munkahelyi kollégák közül valaki nevetőgörcsöt vagy szívbajt kapna. A következőket vásároltam meg a Kaba-kompániába:

1x coy command squad ( standard bearer, vox, 3x sniper, officer w power sword+plasma pi.)
2x veteran squad (3x meltagun)
1x veteran squad (3x plasmagun)
1x 10 rough rider convert from catachan
1x platoon command squad ( 1x vox, 2x flamer)
2x infantry squad (2x grenade launcher )
2x HWT (heavy bolter)
3x HWT (lascannon)
6x ogryn
2x Hellhound (flamer)
1x LR Vanquisher convert
2x commissar (w power fist)
1x convert Marbo
18x guardsmen ( 3x grl., 2x sniper, 3x officer w power sword, 2x vox, 1x doctor, 2x democharger, 3x lasguns,2x HW crew )
+ many bitz ( 25mm and 60mm bases,templates, dices, equipments, weapons, heavy weapons w tripods, approximetly 25 figures in box or frame)
+ IG codex 1x

És most jön a szülinapi meglepetés. Mivel Pogival még tart a nagy komaság (öreg Grim Warosok összetartanak), áron alul kínálta nekem, és a many bitz-en tényleg nem viccelt. Annyi bitzet hozott, amennyivel be tudnám tömni a mosógépemet és a kádamat :-) Illetve még figurákat más seregeiből, Sebitaros terepeket, és 6. kiadású kockákat! Lássátok csak a képeket, ha nem hisztek nekem!





Mivel ennyi bitzet úgysem tudok felhasználni, és Daxinak így is adtam már eleget, azon gondolkodtam, amit tényleg nem tudok felhasználni (azt a 40 zsákot), felhasználnám önkéntes-irigy célokra. Miszerint idei Oszakén rendeznék én is egy bitz-figura összerakós sarkot a debreceni fiatalságnak. De most jön a kérdés. Szerintetek illetlenség ilyen összerakós mulatságra a rajkóktól lenyúlni fejenként 100-200 forintot aljas módon nevezés címén, vagy ha lúd, legyen kövér, és ingyén? Az összerakott figurákat természetesen hazavihetnék... Persze csak ha lesz Oszake és lesz megint hűséges 4-5 ember, aki segít nekem pakolni (és be tudom vinni őket ingyér cserébe).



Tehát aki kedvet érez nekem ebben segíteni, és hajlandó lenne lejönni Debrecenbe önkéntes alapon, az kérem, jelentkezzen itt, a megjegyzéseknél, vagy fászbúkon. Előre is köszönöm! Részletekért privátban...

Üdv:
Kaba

4 megjegyzés:

  1. @Norbert:
    Országos Szerepjáték, Anime és Képregény Est, ahol eddig is viszonylag sok érdeklődőt tudtunk fogadni az asztalunknál. Olyan mint a GamesDay, de itt nem a miénk a főszerep, hanem az Animéé. Debrecen egyetlen rendszeresen megszervezett conja.

    A blogon olvasható pár cikk az eddigi rendezvényekről:
    http://daxikaba.blogspot.hu/search/label/Oszake

    VálaszTörlés
  2. 2 dolog általánosságban:
    - ami ingyenes, azt a legritkább esetben becsülik meg
    - ha belépőt kérsz, a lehetséges érdeklődők számából vonj köbgyököt

    OK, hogy ingyen adod a biteket, meg a szabadidőd, de ahoz azért nem árt pár anyag meg eszköz sem (minimum pár tapétavágó, tartalék penge, reszelő, pár ív smirgli, és pár tubus makettragasztó) - ez alaphangon is pár ezres nagyságrendű tétel. Én se mászkálok szikével és revell tubussal a hónom alatt :)
    Meg hadd ne emlegessem fel Balázs "Svindler" Laci esetét a pár évvel ezelőtti games day-en, amikor szegény srác egy pillanatra felügyelet nélkül hagyott eszközeit meglovasították... szélsőséges példa, de rámutat, hogy nem árt a felügyelet.

    VálaszTörlés
  3. @Petrow:
    Végigolvastam, megrágtam, megemésztettem, amit írtál, és arra jutottam hogy csak kérek egy 200-ast az apróléktól. Így jobban megbecsülik, és mivel nekem nem érdemem, hogy minél több gyerek legyen az asztalnál (én csak a lehetőséget biztosítom), ezért jó lesz az a köbgyök is :-)

    Svindler bácsi történetét csak harmadszájból hallottam, de mindenképpen ügyelni fogok erre is. Főleg, mert viszek festett figurákat is. Szerintem vitrint szerzek be...

    VálaszTörlés