2011. január 11., kedd

Fogkefés-fövenyes varázslat

Üdv!

Íme hát az év első Kaba-bejegyzése. Ígérem, most rövidre fogom :-)

Vizsgákat letudtam, az adabázis adminisztráció eredményére várok, ha az nincs meg, akkor még 18-án egy uccsó vizsga. Addig pihenésképpen hazajöttem arra a településre, amiről én magam is kaptam a nicknevemet. Hogy pontosan mikor és kitől, azt majd máskor elregélem, ha érdekel bárkit is. Höhö.

Ma azonban (a régi általános iskolámban tett, látogatással egybekötött informatikai tapasztalatszerzés után) a hazahozott, összerakott IoB-os doboz high elfjeit alapoztam le, illetve a két skaven ogrét és a weapon team-eket. Mivel semmilyen modellező eszközt nem hoztam, megint aktiválni kellett az "agy" nevű szervemet. Ecset helyett egy használt fogkefét használtam, pálmatex helyett sima csirízes ragasztót, és találtam egy hordóban itthon macskák által nem összevizelt fövenyt is.


Az eredmény meglepően jó lett, ezek után csakis fövennyel csinálok földet, a homok folyton szóródott, akármilyen erős is volt a ragasztó. Ezután a nemes elfeket lefújtam fehér alapozóval, a pateszokat feketével. Majd óvatosan becsomagoltam őket, szerdán vagy csütörtökön mennek vissza Debrecenbe. Megjött a húsüzemes fizetésem, ki tudom fizetni teljesbe Sebitart is a terepekért, örömbódottág!



Mára ennyit, legyetek jók, egyetek sok kolbászt, úgyis van elég a húsüzem padlóján :-D

Üdv: Kaba

2 megjegyzés:

  1. Azért ugye festesz is majd a talpakon, és nem hagyod így? :)

    VálaszTörlés
  2. Persze, barnára aztán szárazecset. Nem vagyok én Tündércafat, hogy festetlen talpakkal villogjak ;P

    VálaszTörlés