2011. július 6., szerda

Puszti és a farkasok!

Üdv!

Kaba mondja:

Mai bejegyzésünkben köszön
tsétek kitörő örömmel Pusztit, az Éjgoblin szív blog szerzőjét! Megegyeztünk titokban, hogy ő ír nekem egy bejegyzést, és én is írni fogok neki (hamarosan). Olvassátok hát szavait!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdv kedves olvasók!

Kabaman barátom meginvitált egy poszt erejéig a Pokol Kapujába, hát gondoltam színesítem kicsit a helyi stílust. Mondjuk zöldre. Szuperzöldre!

Nem kell félni, nem török be a triumvirátus soraiba, elég nekem a saját játszóterem, az Éjgoblinszív.

A cikkemben stílszerűen egy éjgoblin farkasszekér összetákolását fogom bemutatni, rendhagyó elemekből. Ugyanis mind régen, mind most a nagyorrú GW bizony drágán méri a figuráit, kénytelen a hobbista megkerülni a borsos árú FÉM ( =/ ) modelljét beszerzését.
Korábbi vásárlásaim során sikerült szert tenni egy TK szekérre, illetve 3 VC élőholt farkasra, mindezt együtt kb 2000 forintért. Sokáig álldogáltak a fiókban, nem jött a múzsa csókja. Mondjuk a korábbi seregkönyv nem is motivált, mert ott még a rare-spec megkötések miatt nem is lett volna érdemes egy szekeret hozni 1 slotba. Ám most, hogy megbontották a rendszert az új kiadással, illetve hogy küszöbön áll a Kerekegyházi Fluffisztán, megjött az ihlet.

Nézzük, miből indultunk:

Sima egyszerű tomb king szekér, többé-kevésbé összerakva. Erről lebontottam a szekeret és elkezdtem kiputtyozni a zombifarkasok bőrhiányosságait. Az eredeti szekértalpat meg akartam tartani egy vadmalacosszekér alá, így kerestem neki egy másik talpat, amire hosszas pozicionálás után ráragasztottam a farkasokat. Ez még így túlzottan „steril”. Kapott egy nyílvesszőt, egy rosszhódas pajzsot, tegezt, illetve a farkaslovas dobozból egy lifegőt.


Ezek után jöhetnek a harckocsizók. Itt egy pillanatra elgondolkodtam, hogy kommon goblinszekér legyen, vagy ha már az egész seregemben csak éjgoblin van, sőt még a pókokra is éjgoblinokat tettem ( http://ejgoblinsziv.blog.hu/2011/01/12/title_1599967 ) , akkor legyenek ők is éjgoblinok? Mire a mondat végére értem, már tudtam, hogy csuklyások lesznek. Az egyikük épp csimpaszkodik az ember(csontváz)ra tervezett korláton és közben kifelé kalamol, a spanja meg kifele lövöldöz.

Mivel mind a két ordas modell ugrópózban van, gondoltam kihasználom, hogy ágaskodnak. Ámde mitől ijedne meg két fölhergelt toportyán? Mondjuk egy előttük becsapódó álgyúgolyóbistól? Ja. Ez metál.

Homokból megformáztam a vályút, amit kitúrt a lövedék, majd az átellenes oldalára csináltam egy kis homok kifröccsenést, hogy látszódjon, frissen érkezett. A saját fejlesztésű látványelem, a levegőörvény. Ezt forróragasztóból húztam oda a végéhez. Felhívnám mindenki figyelmét, nem véletlenül hívják forróragasztónak.

Végül, a fényképezés kissé rontja az élményt, de kivehető a lényeg:

Az alapozás és festés még várat magára. Ha elkészült, akkor ígérem, lesz róla kép. ;)

---------------------------------------

Még egyszer köszönöm Pusztinak a remek cikket, remélem hamar mi is hasonlóan igényes bejegyzéseket tudunk majd gyártani. Főleg figuraépítésből és festésből, mert abból elég nagy hiány van (khm khm Wolflord :-))

Üdv:
Kaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése