2011. július 7., csütörtök

Seregszemle, 2011. 06. 25.

Üdv mindenkinek!

A mai napon, ahogy a teendőim listáján is felsoroltam, számba veszem seregeimet (nem, nem teszek a szájamba senkit sem), szemlét tartok, miből hogy állok festés és pont szinten.

Az összes seregem ezen a képen látható egyszerre:

Íme a sereg, láttátok, szép volt, ennyi volt. Mára ennyit a seregszemléről, köszönöm a figyelmet. :-)

Na jó, nézzük komolyan...

A Warhammer Ancient Battles és a 40k seregeim kivételével három nagyobb "sereg kompatibilis komponensem" van:

-Warhammer Fantasy Battles: Orcs and Goblins
-Warhammer Fantasy Battles: High elfek (ezeket magamnak karmoltam ki a klub vagyonából, a patkányokat Poginak ajándékoztam)
-Warmachine: Protectorate of Menoth

ORCS AND GOBLINS - Kaba zöldbőrű ukrán rablóbandája


Az ukránság abban kimerül, hogy minden ork és goblin hősnek az Ukrán keresztnevekből adok keresztnevet, mert azok elég orkosak :-) (Kivéve Gyuri, az éjgoblin sámli, őt Pusztitól vettem).

Csupaszon (mindenféle varázstárgy és nem egyértelmű felszerelés nélkül) mit tartalmaz a seregem? Azért így számolom ki, mert tudni akarom, legrosszabb esetben maximum mekkora pontszámú csatát tudok bevállalni. (Versenyekre, rendezvényekra, találkozókra stb)

Hősök: 1 goblin hős farkason, lándzsával(49), 2 éjgoblin sámán(100), 1 éjgoblin főnök BSB(55), ork boss malacon(71), fekete ork Hadúr malacon pajzzsal(187), ork főnök BSB(80), fekete ork Hadúr gyalog(160)
összesen: 702


Core(orkok):
65 ork két közelharci fegyverrel(455) 34 ork lándzsás(238) 10 ork pajzzsal(70) 11 ork íjász(77) össz:840

Core(goblinok): 10 póklovas goblin(130) 21 éjgolbin íjász(63) 15 éjgoblin lándzsás(45) 3 fanatikus(75) össz: 313

Spec: 2 chukka(70) Rare: Dezső, az óriás(200)

Tehát az egész összesen annyi, mint 2125 pont.
Ez általában több szokott lenni, mert a lándzsás és közelharci orkokat vadorkokként hozom, plusz a pajzsos és íjász osztagokat is bekeverem a duplacsoppásokhoz.
De azért jó tudni, hogy a 2000 pontos csatát m
ár fél kézzel ki tudom rakni a mostani seregemből. Speciális egységek terén viszont lehetne még mit fejleszteni (trollok, squigek, és malaclovasok).

Jövőbeli Kaba mondja:
A folyótrollok már útban vannak Hozzám, harr-harr!

High Elves - avagy a klub hagyatéka

Azért durva, a kezdődobozból mit össze lehet rakni a kezdődobozból. A végén úgy járok, mint Puszti koma: a zöld horda mellett igazi élmény lesz kevés egységes, de minőségi katonákkal játszani néha-néha. Bár a HE sereg nem a szívem közepe, de sok egységük van, ami tetszik(white lions, dragons, phoenix guard), és maga a tudat, hogy végre nem tömegsereg, felderíti szomorkás hangulatomat.
Az első osztályú varázslataikról és az erős taktik
ai lehetőségekről nem is beszélve.

Seregem eddig a sima csupasz Island of Blood doboz, plusz van még néhány összerakatlan HE íjász valahol, azokat nem számítom bele.
1 herceg griffen, kopjával (356)

1 nagymágus (225)
10 tengerőr (120)
10 kardmester(150)

10 ellyriai lovas(170)

összesen: 1021


Kicsit csaltam persze, a Prince és a nagymágus árában, ezeket a Lord szekcióból választottam,így az igazi ponthatár köbö 9-800 pont, ami valljuk be, szintén jó.

Jövőbeli Kabaman mondja:
Még aznap, mikor felvettek az NI-hoz, eladtam Pusztinak jövőbeli időhiány miatt az egész High elves sereget. :-)))

WARMACHINE - Menoth gépei


Végül következzenek a vallásos gőzgépek:
o Warcaster High Exemplar Kreoss
o Crusader Heavy Warjack
o Revenger Light Warjack

o Repenter Light Warjack
o Devout

o 12 Idrian skirmishers

Mivel jelenleg nincsenek még se kártyáim, se könyveim a WM-hez, és mostanában nem is nagyon izgatott a téma, ezért nem néztem meg pontosan, mennyi pontom van, de a profilomban annó 22 pontot írtam (Wolflord mester majd kijavít, ha tévedtem).

A sereg beszerzése egy jó példa mindenkinek arra, hogy nem fog csak azért a klubban 4 ember egy új játékot kezdeni, mert én nekem már van. :-)

További képek ebben a Picasa albumban tekinthetőek meg: Seregeim(2011)

Mára ennyit, mindenkinek további kellemes napot kíván:
Kaba

2 megjegyzés:

  1. A forward kommander majd kijavít, én nem. :)
    http://www.forwardkommander.com/
    Ide beírod, és tudod is, hogy mennyi pontod van. :)

    VálaszTörlés
  2. 29 pont, köffönöm a linket.

    VálaszTörlés