2015. szeptember 20., vasárnap

Gyors csatajelentés - AM VS DE

Sziasztok!

Amint azt ígértem tegnapi blogbejegyzésemben, írok egy rövid csatajelentést a mai Warhammer 40K csatáról, amit a klubban nyomtunk. Szerencsére elég sokan voltunk, Lyman kolléga mellett megtisztelt a jelenlétével Xedar, Mamusz, Józsi és még Bfg kolléga is bekukkantott.







Lyman kolléga kérdésére összedobtam egy 1560 pontos Dark Elda sereget Astra Militarum tanksereg ellen, sajnos ennél több modellt nem tudtam belezsúfolni úgy az 1600 pontos kihívásba, mert nem volt több figurám. A figurákról annyit érdemes tudni, hogy MAC mester festette ki őket még két évvel ezelőtt. Amikor a lakást vettem, akkor el akartam adni őket kétszer is, de a felajánlott ellenérték nemhogy a festés árát, de még a modellek nettó értékét sem közelítette meg, így inkább megtartottam őket. Úgyhogy mondhatom, hogy a mai volt az első alkalom, amikor ki lettek próbálva.



Amiket én hoztam:

Egy Venomban utaztak:
- Urien Rakarth
- Lilith Hesperax
- 3 Incubus

Ő alóluk a Venomot már a legelső kör elején a Manticore kilőtte, a játék végéig csak annyit csináltak, hogy becsoszogtak a fedezékbe, hogy ne kapjon az ellenség plusz pontokat a Warlord megöléséért...



Két Ravagert, tanklyukasztásra. Sajnos a játék alatt nagyon csúnyán dobtam találatra, így szinte semmilyen bajt nem okoztak (egyszer találtam az egyikkel és a tank hátuljába sikerült benyomni két hull pointos veszteséget...).



Két osztag Raider, megpakolva Kabalite Warrirokkal, osztagonként egy-egy Dark Lance-szel. Ők sem okoztak semmilyen veszteséget Lyman tankseregének, egyszerűen bedarálták őket.



Egy osztag Wych. Hiába mondják a fórumokon, hogy így fos, meg úgy fos a Boszorkány osztag, a játék során ők okozták a legtöbb sebesülést az embereknek. Megrohamoztak és rohamból megsemmisítették Lyman egyetlen veterán osztagát, majd plazma gránáttal kipukkasztották az addigra egy hull pointosra sebesített Leman Russt.

Dreamer88-nak ezúton is köszönöm a Dark Eldar kódex magyar nyelvű fordítását!






A csata számomra legviccesebb fordulata, amikor az egyik mozgó löveg ordnance lövése saját magára csúszott a boszorkányok helyett, és felrobbantotta magát.







Az 5 Wrackot (Roncsot) gyalogoltattam egy kicsit, de a már az első körben lyukassá lőtte őket egy demolisher. Majd őket követte a Hárpiák csúnya elhalálozása, pedig fedezék mögé rejtettem őket, és a Heat lance-szel sokra vihettem volna velük... Na mindegy.









Lyman versenysereget hozott, így nem szeretném a pontos listáját megadni. Én igazából túl sok új dolgot nem találtam a 7. kiadásban, de lehet, csak figyelmetlen voltam. A jármű Jinkelése azért jó dolog, és néha-néha betalálhat egy Snapshot is... De 2 év alatt semmit nem változott a 40K, még mindig igaz, hogy nagyon csúnyán ki lehet kapni benne egy versenysereg ellen, ha az ember nem vásárol be a legújabb csillivilli modellekből (pl. repülőkből). A nap tanulságát pedig mindenki vonja le magának :-)




















Üdv:
Kaba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése