2011. július 10., vasárnap

A GW és Németország-ahol nincs hivatalos GW bolt-Bamberg

Na, túl vagyok a szenvedésen, ami burkoltan a "Adjatok több pénzt-Nem adunk-Menj a..." szólt...
Időjárás tekintetében viszont az ottanit kérem, tök jól éreztem magam -pulóverben- (pénteken Bambergben nap közben 16 fok volt).
Anno az ottani boltban láttam és játszottam először WM-et még évekkel ezelőtt, ezért most is benéztem.
Árak terén Németországból magyar embernek nem szabad vásárolni, főleg LGS-ből... De nem is ez volt a fő cél. Egy gyors játék Cryx kölcsön figurákkal (15 pötty, kipróbáltam pSkarret egyszer, és kell), kis beszélgetés a játékosokkal, majd rendesen körbenéztem magában a boltban is.
Ami egyből feltűnt: régen külön szekrény volt a GW részlegnek. Nos, ez 3 év alatt egy saját polcra csökkent, ahol 2 doboz 40k, 3 doboz whfb és 2 doboz lotr pihent. Ja, és 2 failcast, elrettentésül... Tényleg olyanok voltak, mint a képeken. A maradék részt Zvezda, illetve Mantic foglalta el. És warmachine hegyek, Wrathból. Régi cuccokból nála is hiány volt, max startereket lehetett volna kapni.

Kicsit beszélgettem magával a boltossal. Így kiderült pár dolog. A warmahordes elég nagy teret nyert. Mivel régen is inkább a WHFB ment, így a fantasy oldal maradt. Csak épp ha valami nagy mértékű csatát akarnak valakik lejátszani, akkor Armies of Arcana lesz belőle. A 8. kiadás a maradék rajongó tábort is bedarálta. A GW pedig LGS szempontból még szemtelenebb lett (LGS Németországban pl nem hozathat online storeból, és mivel jó pár modell átkerült oda, így az üzletben meg sem jelenhet). Hiába néznek ki jól a modellek, a cég maga egyáltalán nem szimpatikus. Erre a kijelentésre többen bólogattak, és nem csak az idősebbek, hanem több fiatal (12-13 éves) is. Inkább megvesznek 1-1 modellt hősnek, és annyi. Bár failcast miatt már ezt is meggondolják. Inkább az alternatív gyártók felé fordultak. Játszani így is lehet...

6 megjegyzés:

  1. Failcast. Ezt még nem hallottam, ez nagyon jó XD

    VálaszTörlés
  2. Elég negatív hangulatú lett ez a poszt. Wolfikám, kicsit néha vidámkodni is köll!

    VálaszTörlés
  3. KozY//BoneHeart2011. július 12. 0:08

    Negativ, negatív, de sajnos ez a valóság.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy negatívnak tűnik, de a valóságot írja le... Utóbbi időben kint is egyre többen hagyják el a GW-t...

    VálaszTörlés
  5. Nos legalabb ok is megismernek mast is a helyiek.
    Bar szamomra a Warmahordes lassan ugyanannyira elrettento, mint a gw jatekok.


    Itthon vagyok, de folyamatosan nezem a wetter.de-t es irigykedem a 18-22C-os idojaras miatt, szinte orulni fogok, amikor visszamegyek dolgozni.

    M.

    VálaszTörlés
  6. Megértem, hogy miért érzed elrettentőnek... Főleg Cryxként. Időjárásra meg no comment... Én is szeretném, ha itt olyan idő lenne...

    VálaszTörlés