2011. július 16., szombat

Nyílt panaszlevél a Kristálycsarnoknak

Tisztelt Kristálycsarnok Kft!

Június 26-án rendeltem Önöktől 2 doboz river trollt és egy tubus shining gold festéket. A megrendelés során a honlapon a banki átutalást választottam, ám a weblapon a rendelési folyamat végén végzetes hiba történt, és nem írta ki a bankszámla számát, ahová utalhatom a pénzt.

Ennek ellenére a megrendelésről az értesítő sikeresen megérkezett:


Írtam is a bolt e-mail címére még aznap, hogy szíveskedjenek megadni a számlaszámot. Ezt az egyik kolléga meg is adta, de azt mondta, jobban járnának (gördülékenyebben menne), ha utánvétellel rendelnék, ami csupán 300 forinttal drágább, és ne aggódjak, van példányuk a rendelt termékekből a raktáron. Belementem, bár nem annyira szívesen. Szólt, pár napot késhet a csomagom, mert valami gond van mostanában a küldéssel. Odaírtam, nem sürgős, hiszen a verseny, amire el kell készülniük a figuráknak, csak július 22-én kezdődik.

------------

Ezután eltelt több, mint két hét, és nem jött se üzenet, se levél, se csomag, se semmi. Így újabb levelet írtam a boltnak július 13-án, hogy adjanak felvilágosítást, mi az oka a késlekedésnek, hisz amint ők is mondták, a raktáron már küldésre készen állnak a figurák.

Egy másik kollégájuk szívélyesen válaszolt, hogy azonnal küldik, csak elvesztették a megrendelési lapomat. Ezt újraküldtem, és pénteki nap megérkezett a csomag, de a számlázási címre, Kabára, miközben én Debrecenbe rendeltem (ez a csatolt levélen is jól látható). Tetejébe a postás nem kért pénzt, a dobozban is csak a számla volt, semmilyen csekk nem érkezett.

Ma fél 12 körül felhívtam a boltot, fel is vették a telefont (valószínűleg ő volt a harmadik kolléga), akinek udvariasan bemutatkoztam, elmondtam mi járatban keresem, és feltettem a kérdést, hogyan tudnék végre fizetni, és miért nem küldtek csekket sem Nekem. Erre ő teljesen tanácstalan lett, mondván ő csak helyettesít, és halvány fogalma sincs, a héten ki mit rendelt és ki küldte ki.

------------------

Erre megelégeltem, és megírtam a fentebb olvasható panaszlevelemet, ami véleményem szerint teljesen jogos.

Semmi személyes gondom nem volt eddig a bolttal, régebben is rendeltem (egy Battle Mission küldetéskönyvet, banki utalással, 3 nap alatt kihozták szó nélkül). De ez a mostani eset enyhén szólva gyalázatos. Remélem az esetből tanulva összeszedik magukat, és megreformálják a rendelési folyamatot, különben nem fogok többet itt vásárolni.

Tisztelettel:
Sarkadi Sándor

9 megjegyzés:

  1. Gazdag ember vagy...:)

    VálaszTörlés
  2. Részvétem. Úgy látom most nagyon összezavarodtak a srácok nekem is hasonló ügyem volt velük, pedig ez eddig nem volt jellemző rájuk.

    VálaszTörlés
  3. Jól értelmezem, hogy ingyen kaptál két doboz River Trollt és egy festéket és most panaszkodsz amiért fizetni akarsz? :D

    VálaszTörlés
  4. Persze, most jó, hogy ingyen, de ha elkölteném az erre szánt pénzt, akkor meg később (isten tudja mikor) cseszegetnének, hogy fizessek már be 20k tartozást? Nem így megy ez...

    VálaszTörlés
  5. Ez hihetetlen. Kaba egy Úr vagy! A KCS jobb ,ha átgondolja a további működését,mert ez nem az első panasz ami azt mutatja, hogy nem sikerül lépést tartaniuk a változásokkal (amelyek elkerülhetetlenek)...

    VálaszTörlés
  6. A Kristálycsarnok ma írt Nekem egy privát levelet, amiben bocsánatot kértek, és engedtek az árból. Nem haragszom ezért Rájuk, de remélem ebből a hibából tanultak, és több ilyen nem fordul elő.

    Remélem talpra állnak hamar, kevés Magyarországon az igényes bolt, ahonnan a hobbinkhoz lehet vásárolni.

    És ami még fontosabb: Ha valahol pórul jártatok, webes vagy offline boltban, legyetek Ti is bátrak, és írjatok levelet, ha kell nyíltat, hisz csak ekkor oldódnak meg a súlyosabb problémák!

    Üdv:
    Békeszerető Kaba

    VálaszTörlés
  7. Ki akartam hagyni, de pár szó (látom, közben megoldódott...). Én egy eléggé "gázos" vásárló vagyok, mert voltam a pult túloldalán is (és nagyon háklis ügyfeleim voltak, igen magas helyeken). Amit észrevettem KCS-val kapcsolatban: ami a honlapjukon van, az azt mutatja, hogy mit lehetne náluk venni, nem azt, amit ténylegesen lehet. A nagyobbik bajom, hogy a boltban magában is így működik: bementem, warmachinet akartam venni. Na, gyere akkor, menjünk fel. ??? Jah, mert nem tudják, hogy mi is van a boltban... Közben az eladó kioktatott, hogy a keresett cucc biztos máshol van (mert a modellek ár szerint vannak rendezve a vitrinben, mellette pedig nem frakciókként, hanem warmachine, hordes, iron kingdoms). Ezt eddig 3-ból 3* sikerült eljátszaniuk...
    Tényleg ott tartok, hogy mindent lerendelek inkább online shopokból, akár külföldről is. Másképp bánnak az emberrel.
    Tudom, szörnyű hozzáállás, mert akkor ki fogja a helyi versenyeket támogatni, de néha már én feszengek, hogy talán észbe kellene a kedves eladónak kapnia, vevővel vásárol, aki miatt a fizetését kapja... És igen, érezhető, morcos vagyok velük kapcsolatban, de ez valszeg tényleg a magas igényeim miatt van...

    VálaszTörlés
  8. Én csak neten keresztül szoktam vásárolni. Nekem az a nagyobb bajom hogy, sok esetben az adott webshop-ban olyan figurák is szerepelnek melyek már nem rendelhetők...régóta. És ez akkor derül ki amikor már leadtam a rendelést és utaltam a lóvét...

    Üdv, Panzer

    VálaszTörlés
  9. Wolf: "közben az eladó kioktatott, hogy a keresett cucc biztos máshol van"

    Engem az eladó egyszer kioktatott, hogy olyan modell meg sem jelent, amit én keresek.
    Bruhahaha. Még blogoltam is róla a megjelenésben (WHFB), és megrendeltem online. Ha nekik ez nem fáj... :)

    Bala

    VálaszTörlés